تمپفا مرکز دیجیتال مارکتینگ

tempfa

تمپفا بهترین سایت دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

تبلیغات آنلاین چند سالی است که بخش عمده ای از بودجه های تبلیغاتی شرکت‌ها را به خود اختصاص داده است و به سرعت در حال تبدیل شدن به بهترین روش تبلیغاتی و بازاریابی است، در این میان یکی از روش های جذاب موفقیت برندها استفاده از رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری است که در این مقاله بهترین سایت‌ های رپورتاژ آگهی را خواهید شناخت.

برندهای بزرگ در سراسر دنیا اخبار تبلیغاتی خود را در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تخصصی منتشر میکنند و طوفان تبلیغاتی خود را در تمام دنیا به جریان می‌اندازند و خوب درنتیجه میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا دارند .

در چنین شرایطی برای شروع تبلیغات، روش های متفاوتی پیش روی شما خواهد بود که هریک از آنها مزایای خاص خود را دارند؛ شما باید با توجه به هدف و برنامه های بازاریابی‌تان، بهترین راه برای تبلیغات اینترنتی خود را انتخاب کنید.

 

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می شود که از ساختار گزارشِ روایتی بهره می‌برد، به این معنی که مخاطبِ رسانه متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شود و تصور می کند در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف است. این بی طرف بودنِ لحنِ گزارش باعث جلب اعتماد مخاطبان می شود.

رپورتاژ آگهی چندان پیر و فرسوده نیست. این سبک نگارش متون تبلیغاتی، همچنان توسط متخصص این حوزه در حال رشد و توسعه است.

با خرید رپورتاژ آگهی با یک تیر دو نشان بزنید، هم برندتان را معرفی کنید، هم در گوگل بالا بیایید

چرا می گوییم رپورتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات است؟

رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

  1. اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان بدلیل اینکه رپورتاژ بصورت یک خبر منتشر میشود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
  2. انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید.
  3. عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری میشود .
  4. نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
  5. معرفی شخص یا برند ، معرفی کامل محصولات ، خدمات و ویژگی های وبسایت تبلیغ دهنده.
  6. هایپر لنیک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
  7. معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.
  8. همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب تر است و حتی بازدهی بالاتری دارد .

چرا رپورتاژ خبری در حال حاضر خیلی طرفدار دارد؟

بسیاری از بازدیدکنندگان، از دیدن تبلیغات محض به شدت بیزارند. اگر کمی بخواهیم با هم روراست باشیم، بر حقیقت این نکته تفاهم داریم که حجم تبلیغاتی که این روزها در اطراف خود و خصوصاً در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم، سرسآم آور است. به همین دلیل بسیاری از بازدیدکنندگان به راحتی جذب تیترهای جذاب و خلاقانه‌ی تبلیغاتی نخواهند شد.

به عنوان مثال کدام یک از عبارات زیر در نظر شما جالب به نظر می‌‌رسد:

اول: به پرفروش‌ترین سایت لوازم جانبی موبایل سر بزنید.

ذوم: در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل به چه نکاتی باید دقت کرد؟

دومین عبارتی که ملاحظه می‌کنید، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که به عنوان یک مشتری بالقوه در فضای مجازی در گشت‌وگذارند، به دنبال یادگیری هستند و از کسب اطلاعات جدید استقبال می‌کنند. اما گزینه‌‌ی اول معمولاً سرنوشت مشخصی دارد. بسیاری از بازدیدکنندگان بر این عقیده‌اند که این نیز همانند سایر آگهی‌هایی که در وبسایت‌های متفاوت منتشر می‌شود، صرفاً به دلیل جذب مشتری بیشتر است.

بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی تبلیغات بر این عقیده‌اند که هنگامی می‌توان یک تبلیغ را موفق خواند که بتواند با مخاطب خود داد‌و‌ستد کند. مخاطب هنگامی از جانب کسب‌وکار چیزی دریافت کند بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد. تحت تأثیر قرار دادن مشتری آن چیزی است که ما به دنبالش هستیم.

برخلاف سایر روش های تبلیغات اینترنتی، محتوای رپورتاژ به این منظور ایجاد می شود که برای خواننده یا مشاهده کننده ی آن ارزشی ایجاد کند، بعلاوه می تواند یک نوع آگهی طولانی مدت برای یک محصول یا خدمت باشد .

با این حال، جنبه “تبلیغ” باید اولویت دوم باشد یعنی ابتدا باید به “ارزش” محتوا توجه کرد.

با سفارش رپورتاژ، نام خود را به یک برند بزرگ کنید و رتبه وب سایتتان را بالا ببرید.

رپورتاژ خبری موثر ترین تکنیک سئو سایت SEO

موتور جستجوی گوگل به طور فزاینده ای به سایت هایی که از محتوایی با کیفیت (که در خبرگزاری های پربازدید منتشر شده است) لینک فالو دریافت میکنند رتبه بهتری میدهد. که این تنها به  کمک کمپین های رپورتاژ آگهی میسر میشود.

بنابراین انتشار رپورتاژ با محتوای خوب در سایت های پربازدید، بهترین تکنیک سئو سایت است و به طور مرتب می‌تواند به صعود سایت شما در رتبه بندی نتایج گوگل کمک کند.

نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ با هدف بازاریابی محتوا و سئو؛

  • بهترین سایت ها را با توجه به مخاطب، اعتبار سایت و اتوریتی دامین انتخاب کنید
  • محتوا را با توجه به نوع مخاطبان بصورت هدفمند تهیه کنید تا افراد بالقوه به شما توجه کنند
  • مهمترین کلمات کلیدی را به صفحات مرتبط سایت خود بک لینک دهید
  • مطالب را به کمک ویرلن در بهترین زمان منتشر کنید

 

هدف نهایی بازاریابی محتوا از طریق رپورتاژ، رشد کسب و کار شماست

محتوای رپورتاژ باید به گونه ای نوشته شود که مخاطب را کنجکاو کند بر روی هایپر لینک ها کلیک کند، تا وب‌سایت برند شما را بیشتر بررسی کند. سپس طراحی و محتوای سایت باید به  گونه ای باشد که مخاطبان را به خرید خدمات و محصولات شما تشویق کند.

اما باید بدانید اگر محتوای شما محصول تان را برای حل مشکل افراد نمایان نمی کند،پس تلاش های بازاریابی محتوا شمای کافی نبوده است.

هدف از استراتژی بازاریابی محتوا بوسیله رپورتاژ ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان است یعنی چیزی بیشتر از آنچه رقبا قادر به انجام آن هستند.

 

تفاوت بک لینک با رپورتاژ آگهی

بک لینک ابزاری است که از آن برای افزایش رتبه در گوگل استفاده می کنیم و در رپورتاژ آگهی بسیار کاربردی و مهم می باشد. به همین دلیل است که اکثر مدیران سایت های مختلف یا سئو سایت ها به دنبال گرفتن بک لینک از سایت‌ های رپورتاژ آگهی هستند.

مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک، دائمی بودن آن است. یعنی تبلیغ شما برای همیشه در سایت‌ های رپورتاژ آگهی که رپورتاژ خود را داده اید، باقی خواهد ماند و شما نیاز به تمدید تبلیغ تان ندارید و هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید. در صورتی که هنگام خرید بک لینک، شما باید برای تمدید آن، هر ماه هزینه ای را بپردازید.

نحوه ی نوشتن یک رپورتاژ آگهی  موثر

 رپورتاژ آگهی نمونه ای از کل متن ارائه شده است به این صورت که یک رپورتاژ بخشی از مطلب را شامل می شود و باید بیانگر محتوای اصلی و مهم متن باشد. این نوع از رپورتاژ باید علاوه بر خاص بودن جذاب و گیرا نیز باشد تا ذهن بیننده را درگیر کرده و او را به سمت مطالعه ی محتوای متن سوق دهد.

نحوه تولید محتوا براساس استراتژی بازاریابی محتوا به شدت مهم است. تولید محتوای حرفه ای یعنی به اندازه ای مخاطبان را درک کنید که بتوانید برای هر مرحله از سفرشان، محتوایی ایجاد کنید تا مشتری را به خرید هدایت کند.

بنابراین اگر موفق شدید که مخاطبان را به سایت خود جذب کنید، به فروش یک مرحله نزدیک تر شده اید. در نتیجه کاربران وب سایت شما را بررسی می کنند، سپس در مورد محصولات شما فکر می کنند و در نهایت خرید می کنند.

در نوشتن یک آگهی رپورتاژ باید از جملات یا تصاویر کسالت بار و خسته کننده جلوگیری کنید و به جای آن از جملات جذاب و خاص استفاده کنید تا خواننده را پای مطلب نگه دارد و دوباره به وب سایت شما سر بزند.

در زمان نوشتن رپورتاژ آگهی از عکس ها و نمودارها به قدری استفاده نکنید که جایی برای نوشتن متن در آنها وجود نداشته باشد چون با این کار رپورتاژ آگهی شما با مشکل مواجه خواهد شد.

 

  • سعی کنید خودتان را جای خواننده بگذارید و ببینید او چه دوست دارد از شما بداند. آیا حرف های اضافه و خسته کننده می تواند باعث جلب توجه او شود یا خیر؟
  • بهتر است بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را پیدا کرده و مقاله تبلیغاتی تان را در این وب سایت ها منتشر کنید.
  • اگر چند وب سایت را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کرده اید، بهتر است، متنی که برای رپورتاژ در هر یک از سایت ها قرار می دهید، با یک دیگر متفاوت باشد و بتواند کاربران بیش تری را جذب نماید.

بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

در لیست سایت‌ های رپورتاژ آگهی زیر می توانید، تعرفه رپورتاژ آگهی را مشاهده کنید و برای خرید رپورتاژ آگهی از بهترین سایت های رپورتاژ آگهی با ما در ارتباط باشید:

ردیف نام سایت رپورتاژ آگهی آدرس سایت رپورتاژ آگهی قیمت ها به تومان می باشد.
۱ سایت اقتصاد آنلاین eghtesadonline.com 600.000
۲ سایت  خبر آنلاین khabaronline.ir 950.000
۳ زومیت Zoomit.ir 1.400.000
۴ دیجیاتو digiato.com 1.200.000
۵ ایسنا isna.ir 700.000
۶ ایلنا ilna.ir 350.000
۷ الف alef.ir 300.000
۸ بیتوته beytoote.com 846.000
۹ آنا ana.ir 400.000
10 فارس نیوز farsnews.ir 1.250.000
11 رجا rajanews.com 250.000
12 مشرق mashreghnews.ir 550.000
13 برنا نیوز bornanews.ir 400.000
14 عصر ایران asriran.com 770.000
15 مهر نیوز mehrnews.com 750.000
16 وبمسترفا webmasterfa.com 690.000

 

تخفیف ویژه 649.000

17 دانشجو snn.ir 470.000
18 جام جم آنلاین jamejamonline.ir 460.000
19 فرارو fararu.com 560.000
20 سیمرغ seemorgh.com ۱ لینک فالوو ۳ لینک نوفالوو570.000
21 نمناک namnak.com 680.000
22 آفتاب aftabnews.ir 350.000
23 افکار نیوز afkarnews.ir 340.000
24 پارس نیوز parsnews.com 350.000
25 دانا Dana.ir 400.000
26 فرادید faradeed.com 400.000
27 زوم تک zoomtech.ir 350.000
28 نامه نیوز namehnews.ir 200.000
29 بهار نیوز baharnews.ir 200.000
30 پارس فوتبال parsfootball.com 800.000
31 جی اس ام gsm.ir 850.000
32 ساعت ۲۴ saat24.com 215.000
33 افق نیوز ofoghnews.ir 200.000
34 صبح تهران sobhetehran.com 300.000
35 جهان نیوز jahannews.com 350.000
۳۶ ایران بانو iranbanou.com 600.000
37 گویا آی تی gooyait.com 650.000
38 شفاف نیوز shafaf.ir 200.000
39 آلامتو alamto.com 340.000
40 انزل وب anzalweb.ir 450.000
41 مجله پرداد pardad.ir 350.000
42 مرور نیوز moroornews.com 300.000
43 ایران جیب iranjib.ir 450.000
44 بولتن نیوز bultannews.com 700.000
45 فردا نیوز zardanews.com 350.000
46 زوم جی zoomg.ir 1.000.000
47 کجارو kojaro.com 950.000
48 روزنو roozno.com 230.000
49 کلیک click.ir 650.000
50 پارسینه parsine.com 390.000
51 پارس ناز parsnaz.com 550.000
52 دیجی رو digiro.ir 287.000
53 نیک صالحی niksalehi.com 660.000
54 ۱ پزشک 1pezeshk.com 450.000
55 گجت نیوز gadgetnews.ir بسته به متن از400.000 تا 900.000 متغیر
56 تیتر برتر titrbartar.ir 252.000
57 آی تی رسان itresan.com 600.000
58 چرخان charkhan.com 300.000
59 سافت گذر softgozar.com 650.000
60 سرزمین دانلود sarzamindownload.com 800.000
61 انتخاب entekhab.ir 600.000
62 روزی آتو rooziato.com 600.000
63 55 آنلاین 55online.ir 200.000
64 صلح خبر solhkhabar.ir 350.000
65 ستاره setare.com 850.000
66 پول نیوز poolnews.ir 300.000
67 598.ir 598.ir 200.000
68 کسب و کار نیوز kasbokarnews.ir 200.000
69 شما نیوز shomanews.com 240.000
70 خرداد خبر khordadnews.ir 230.000
72 تراز خبر taraznews.com 200.000
73 اعتدال etedaal.ir 200.000
74 8 صبح 8sobh.ir 200.000
75 ایران اکونومیست iraneconomist.com 200.000
76 ایتنا www.itna.ir 400.000
77 با علم www.baelm.net 290.000
78 ساختمون www.sakhtemoon.com 200.000

 

قیمت ها در تاریخ 6 اردیبهشت بروزرسانی شد.

 

امیدواریم با بهترین سایت های رپورتاژ آگهی، که در این مقاله معرفی کردیم بهترین شرایط را برای برند و سئو سایت شما رقم بزنیم.

  • ۹۹/۰۲/۲۶
  • حسین انسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی