تبلیغات آنلاین چند سالی است که بخش عمده ای از بودجه های تبلیغاتی شرکتها را به خود اختصاص داده است و به سرعت در حال تبدیل شدن به بهترین روش تبلیغاتی و بازاریابی است، در این میان یکی از روش های جذاب موفقیت برندها استفاده از رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری است که در این مقاله بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را خواهید شناخت.
برندهای بزرگ در سراسر دنیا اخبار تبلیغاتی خود را در خبرگزاریها و سایتهای خبری تخصصی منتشر میکنند و طوفان تبلیغاتی خود را در تمام دنیا به جریان میاندازند و خوب درنتیجه میلیونها مشتری در سراسر دنیا دارند .
در چنین شرایطی برای شروع تبلیغات، روش های متفاوتی پیش روی شما خواهد بود که هریک از آنها مزایای خاص خود را دارند؛ شما باید با توجه به هدف و برنامه های بازاریابیتان، بهترین راه برای تبلیغات اینترنتی خود را انتخاب کنید.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می شود که از ساختار گزارشِ روایتی بهره میبرد، به این معنی که مخاطبِ رسانه متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شود و تصور می کند در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف است. این بی طرف بودنِ لحنِ گزارش باعث جلب اعتماد مخاطبان می شود.
رپورتاژ آگهی چندان پیر و فرسوده نیست. این سبک نگارش متون تبلیغاتی، همچنان توسط متخصص این حوزه در حال رشد و توسعه است.
با خرید رپورتاژ آگهی با یک تیر دو نشان بزنید، هم برندتان را معرفی کنید، هم در گوگل بالا بیایید
چرا می گوییم رپورتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات است؟
رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .
- اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان بدلیل اینکه رپورتاژ بصورت یک خبر منتشر میشود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
- انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید.
- عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری میشود .
- نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
- معرفی شخص یا برند ، معرفی کامل محصولات ، خدمات و ویژگی های وبسایت تبلیغ دهنده.
- هایپر لنیک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
- معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.
- همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب تر است و حتی بازدهی بالاتری دارد .
چرا رپورتاژ خبری در حال حاضر خیلی طرفدار دارد؟
بسیاری از بازدیدکنندگان، از دیدن تبلیغات محض به شدت بیزارند. اگر کمی بخواهیم با هم روراست باشیم، بر حقیقت این نکته تفاهم داریم که حجم تبلیغاتی که این روزها در اطراف خود و خصوصاً در فضای مجازی مشاهده میکنیم، سرسآم آور است. به همین دلیل بسیاری از بازدیدکنندگان به راحتی جذب تیترهای جذاب و خلاقانهی تبلیغاتی نخواهند شد.
به عنوان مثال کدام یک از عبارات زیر در نظر شما جالب به نظر میرسد:
اول: به پرفروشترین سایت لوازم جانبی موبایل سر بزنید.
ذوم: در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل به چه نکاتی باید دقت کرد؟
دومین عبارتی که ملاحظه میکنید، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که به عنوان یک مشتری بالقوه در فضای مجازی در گشتوگذارند، به دنبال یادگیری هستند و از کسب اطلاعات جدید استقبال میکنند. اما گزینهی اول معمولاً سرنوشت مشخصی دارد. بسیاری از بازدیدکنندگان بر این عقیدهاند که این نیز همانند سایر آگهیهایی که در وبسایتهای متفاوت منتشر میشود، صرفاً به دلیل جذب مشتری بیشتر است.
بسیاری از کارشناسان حوزهی تبلیغات بر این عقیدهاند که هنگامی میتوان یک تبلیغ را موفق خواند که بتواند با مخاطب خود دادوستد کند. مخاطب هنگامی از جانب کسبوکار چیزی دریافت کند بیشتر تحت تأثیر قرار میگیرد. تحت تأثیر قرار دادن مشتری آن چیزی است که ما به دنبالش هستیم.
برخلاف سایر روش های تبلیغات اینترنتی، محتوای رپورتاژ به این منظور ایجاد می شود که برای خواننده یا مشاهده کننده ی آن ارزشی ایجاد کند، بعلاوه می تواند یک نوع آگهی طولانی مدت برای یک محصول یا خدمت باشد .
با این حال، جنبه “تبلیغ” باید اولویت دوم باشد یعنی ابتدا باید به “ارزش” محتوا توجه کرد.
با سفارش رپورتاژ، نام خود را به یک برند بزرگ کنید و رتبه وب سایتتان را بالا ببرید.
رپورتاژ خبری موثر ترین تکنیک سئو سایت SEO
موتور جستجوی گوگل به طور فزاینده ای به سایت هایی که از محتوایی با کیفیت (که در خبرگزاری های پربازدید منتشر شده است) لینک فالو دریافت میکنند رتبه بهتری میدهد. که این تنها به کمک کمپین های رپورتاژ آگهی میسر میشود.
بنابراین انتشار رپورتاژ با محتوای خوب در سایت های پربازدید، بهترین تکنیک سئو سایت است و به طور مرتب میتواند به صعود سایت شما در رتبه بندی نتایج گوگل کمک کند.
نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ با هدف بازاریابی محتوا و سئو؛
- بهترین سایت ها را با توجه به مخاطب، اعتبار سایت و اتوریتی دامین انتخاب کنید
- محتوا را با توجه به نوع مخاطبان بصورت هدفمند تهیه کنید تا افراد بالقوه به شما توجه کنند
- مهمترین کلمات کلیدی را به صفحات مرتبط سایت خود بک لینک دهید
- مطالب را به کمک ویرلن در بهترین زمان منتشر کنید
هدف نهایی بازاریابی محتوا از طریق رپورتاژ، رشد کسب و کار شماست
محتوای رپورتاژ باید به گونه ای نوشته شود که مخاطب را کنجکاو کند بر روی هایپر لینک ها کلیک کند، تا وبسایت برند شما را بیشتر بررسی کند. سپس طراحی و محتوای سایت باید به گونه ای باشد که مخاطبان را به خرید خدمات و محصولات شما تشویق کند.
اما باید بدانید اگر محتوای شما محصول تان را برای حل مشکل افراد نمایان نمی کند،پس تلاش های بازاریابی محتوا شمای کافی نبوده است.
هدف از استراتژی بازاریابی محتوا بوسیله رپورتاژ ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان است یعنی چیزی بیشتر از آنچه رقبا قادر به انجام آن هستند.
تفاوت بک لینک با رپورتاژ آگهی
بک لینک ابزاری است که از آن برای افزایش رتبه در گوگل استفاده می کنیم و در رپورتاژ آگهی بسیار کاربردی و مهم می باشد. به همین دلیل است که اکثر مدیران سایت های مختلف یا سئو سایت ها به دنبال گرفتن بک لینک از سایت های رپورتاژ آگهی هستند.
مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک، دائمی بودن آن است. یعنی تبلیغ شما برای همیشه در سایت های رپورتاژ آگهی که رپورتاژ خود را داده اید، باقی خواهد ماند و شما نیاز به تمدید تبلیغ تان ندارید و هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید. در صورتی که هنگام خرید بک لینک، شما باید برای تمدید آن، هر ماه هزینه ای را بپردازید.
نحوه ی نوشتن یک رپورتاژ آگهی موثر
رپورتاژ آگهی نمونه ای از کل متن ارائه شده است به این صورت که یک رپورتاژ بخشی از مطلب را شامل می شود و باید بیانگر محتوای اصلی و مهم متن باشد. این نوع از رپورتاژ باید علاوه بر خاص بودن جذاب و گیرا نیز باشد تا ذهن بیننده را درگیر کرده و او را به سمت مطالعه ی محتوای متن سوق دهد.
نحوه تولید محتوا براساس استراتژی بازاریابی محتوا به شدت مهم است. تولید محتوای حرفه ای یعنی به اندازه ای مخاطبان را درک کنید که بتوانید برای هر مرحله از سفرشان، محتوایی ایجاد کنید تا مشتری را به خرید هدایت کند.
بنابراین اگر موفق شدید که مخاطبان را به سایت خود جذب کنید، به فروش یک مرحله نزدیک تر شده اید. در نتیجه کاربران وب سایت شما را بررسی می کنند، سپس در مورد محصولات شما فکر می کنند و در نهایت خرید می کنند.
در نوشتن یک آگهی رپورتاژ باید از جملات یا تصاویر کسالت بار و خسته کننده جلوگیری کنید و به جای آن از جملات جذاب و خاص استفاده کنید تا خواننده را پای مطلب نگه دارد و دوباره به وب سایت شما سر بزند.
در زمان نوشتن رپورتاژ آگهی از عکس ها و نمودارها به قدری استفاده نکنید که جایی برای نوشتن متن در آنها وجود نداشته باشد چون با این کار رپورتاژ آگهی شما با مشکل مواجه خواهد شد.
- سعی کنید خودتان را جای خواننده بگذارید و ببینید او چه دوست دارد از شما بداند. آیا حرف های اضافه و خسته کننده می تواند باعث جلب توجه او شود یا خیر؟
- بهتر است بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را پیدا کرده و مقاله تبلیغاتی تان را در این وب سایت ها منتشر کنید.
- اگر چند وب سایت را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کرده اید، بهتر است، متنی که برای رپورتاژ در هر یک از سایت ها قرار می دهید، با یک دیگر متفاوت باشد و بتواند کاربران بیش تری را جذب نماید.
بهترین سایت های رپورتاژ آگهی
در لیست سایت های رپورتاژ آگهی زیر می توانید، تعرفه رپورتاژ آگهی را مشاهده کنید و برای خرید رپورتاژ آگهی از بهترین سایت های رپورتاژ آگهی با ما در ارتباط باشید:
ردیف | نام سایت رپورتاژ آگهی | آدرس سایت رپورتاژ آگهی | قیمت ها به تومان می باشد. |
۱ | سایت اقتصاد آنلاین | eghtesadonline.com | 600.000 |
۲ | سایت خبر آنلاین | khabaronline.ir | 950.000 |
۳ | زومیت | Zoomit.ir | 1.400.000 |
۴ | دیجیاتو | digiato.com | 1.200.000 |
۵ | ایسنا | isna.ir | 700.000 |
۶ | ایلنا | ilna.ir | 350.000 |
۷ | الف | alef.ir | 300.000 |
۸ | بیتوته | beytoote.com | 846.000 |
۹ | آنا | ana.ir | 400.000 |
10 | فارس نیوز | farsnews.ir | 1.250.000 |
11 | رجا | rajanews.com | 250.000 |
12 | مشرق | mashreghnews.ir | 550.000 |
13 | برنا نیوز | bornanews.ir | 400.000 |
14 | عصر ایران | asriran.com | 770.000 |
15 | مهر نیوز | mehrnews.com | 750.000 |
16 | وبمسترفا | webmasterfa.com |
690.000
تخفیف ویژه 649.000 |
17 | دانشجو | snn.ir | 470.000 |
18 | جام جم آنلاین | jamejamonline.ir | 460.000 |
19 | فرارو | fararu.com | 560.000 |
20 | سیمرغ | seemorgh.com | ۱ لینک فالوو ۳ لینک نوفالوو570.000 |
21 | نمناک | namnak.com | 680.000 |
22 | آفتاب | aftabnews.ir | 350.000 |
23 | افکار نیوز | afkarnews.ir | 340.000 |
24 | پارس نیوز | parsnews.com | 350.000 |
25 | دانا | Dana.ir | 400.000 |
26 | فرادید | faradeed.com | 400.000 |
27 | زوم تک | zoomtech.ir | 350.000 |
28 | نامه نیوز | namehnews.ir | 200.000 |
29 | بهار نیوز | baharnews.ir | 200.000 |
30 | پارس فوتبال | parsfootball.com | 800.000 |
31 | جی اس ام | gsm.ir | 850.000 |
32 | ساعت ۲۴ | saat24.com | 215.000 |
33 | افق نیوز | ofoghnews.ir | 200.000 |
34 | صبح تهران | sobhetehran.com | 300.000 |
35 | جهان نیوز | jahannews.com | 350.000 |
۳۶ | ایران بانو | iranbanou.com | 600.000 |
37 | گویا آی تی | gooyait.com | 650.000 |
38 | شفاف نیوز | shafaf.ir | 200.000 |
39 | آلامتو | alamto.com | 340.000 |
40 | انزل وب | anzalweb.ir | 450.000 |
41 | مجله پرداد | pardad.ir | 350.000 |
42 | مرور نیوز | moroornews.com | 300.000 |
43 | ایران جیب | iranjib.ir | 450.000 |
44 | بولتن نیوز | bultannews.com | 700.000 |
45 | فردا نیوز | zardanews.com | 350.000 |
46 | زوم جی | zoomg.ir | 1.000.000 |
47 | کجارو | kojaro.com | 950.000 |
48 | روزنو | roozno.com | 230.000 |
49 | کلیک | click.ir | 650.000 |
50 | پارسینه | parsine.com | 390.000 |
51 | پارس ناز | parsnaz.com | 550.000 |
52 | دیجی رو | digiro.ir | 287.000 |
53 | نیک صالحی | niksalehi.com | 660.000 |
54 | ۱ پزشک | 1pezeshk.com | 450.000 |
55 | گجت نیوز | gadgetnews.ir | بسته به متن از400.000 تا 900.000 متغیر |
56 | تیتر برتر | titrbartar.ir | 252.000 |
57 | آی تی رسان | itresan.com | 600.000 |
58 | چرخان | charkhan.com | 300.000 |
59 | سافت گذر | softgozar.com | 650.000 |
60 | سرزمین دانلود | sarzamindownload.com | 800.000 |
61 | انتخاب | entekhab.ir | 600.000 |
62 | روزی آتو | rooziato.com | 600.000 |
63 | 55 آنلاین | 55online.ir | 200.000 |
64 | صلح خبر | solhkhabar.ir | 350.000 |
65 | ستاره | setare.com | 850.000 |
66 | پول نیوز | poolnews.ir | 300.000 |
67 | 598.ir | 598.ir | 200.000 |
68 | کسب و کار نیوز | kasbokarnews.ir | 200.000 |
69 | شما نیوز | shomanews.com | 240.000 |
70 | خرداد خبر | khordadnews.ir | 230.000 |
72 | تراز خبر | taraznews.com | 200.000 |
73 | اعتدال | etedaal.ir | 200.000 |
74 | 8 صبح | 8sobh.ir | 200.000 |
75 | ایران اکونومیست | iraneconomist.com | 200.000 |
76 | ایتنا | www.itna.ir | 400.000 |
77 | با علم | www.baelm.net | 290.000 |
78 | ساختمون | www.sakhtemoon.com | 200.000 |
قیمت ها در تاریخ 6 اردیبهشت بروزرسانی شد.
امیدواریم با بهترین سایت های رپورتاژ آگهی، که در این مقاله معرفی کردیم بهترین شرایط را برای برند و سئو سایت شما رقم بزنیم.
- ۹۹/۰۲/۲۶